کارشناسی سیار خودرو

کارشناسی سیار خودرو

با تامین خودرو آزمون کارشناسی سیار خودرو به راحتی قابل انجام است ، با توجه به روند رو به رشد خرید و فروش خودرو صفر و کارکرده در کشور و با توجه به کلاهبرداری هایی که در این زمینه اتفاق می افتد ، لازم است قبل از خرید و فروش ، خودرو مورد نظر تحت کارشناسی رنگ ، بدنه و فنی قرار بگیرد تا ایرادهای آن مشخص شود.

شرکت تامین خودرو آزمون با وجود مکانیک های قابل اعتماد با قیمت مناسب می تواند ماشین را تعمیر و کارشناسی کند. مکانیک های سیار برای تعمیر اتومبیل در هرکجایی که باشید به شما مراجعه می کنند.

با بهره گیری از کارشناسان با تجربه و دانش فنی بالا، در هنگام خرید خودرو ظرف مدت ۳۰ دقیقه به محل شما کارشناس را اعزام کرده تا در سریع ترین زمان، از دقیق ترین کارشناسی خودرو بهره مند گشته و در انتها برگه گزارش و ضمانت نامه دریافت نمایید.

کارشناسی سیار خودرو به چه صورتی است؟

  • به سایت تامین خودرو مراجعه کنید.
  • مکانی که کارشناس خودرو باید به آنجا مراجعه کند را وارد کنید.
  • کارشناس به محلی که شما می خواهید اعزام می شود.
  • بعد از مراجعه یک گزارش کلی از وضعیت خودرو ( مکانیکی و الکتریکی ) به شما می دهد.
  • برگه ارزشیابی خودرو که به شما داده می شود طبق آن یک قیمت گذاری درست روی خودروی شما انجام شده و باعث تصمیم گیری بهتر برای خرید و فروش خودرو می باشد.

خدمات کارشناسی خودرو در محل از طریق تامین خودرو

خدماتی که در کارشناسی سیار خودرو صورت می پذیرد به طور کلی شمامل موارد زیر می شود :

          1. شاسی و ستون های خودرو

          2. رنگ شدگی بدنه خودرو

          3. تعویض قطعات بدنه خودرو

بررسی کردن بدنه برای رنگ شدگی

کارشناسان ما قسمت های مختلف خودرو مثل : قطعات تعویض شده ، بررسی کردن شاسی ها و بررسی اتاق خودرو را مورد بررسی قرار می دهند. در این بررسی ها همچنین رنگ شدن قطعات مختلف ، بررسی های فنی ، بررسی کردن چپی بودن خودرو نیز انجام می شود.

هدف از این بررسی و کارشناسی این است که تعیین قیمت و سلامت فنی و بدنه انجام شود ، در صورت رنگ شدگی قسمت های مختلف مثل : سقف ، بدنه ، گلگیر و کاپوت قیمت پایین تری نسبت به دیگر خودروها روی آن گذاشته می شود.

  • کارشناسی فنی خودرو

          1. آزمون سلامت موتور

          2. آزمون سلامت گیربکس

          3. آزمون سلامت جلوبندی

دلیل اعزام کارشناس خودرو

کارشناسان سیار می توانند برای کارشناسی به خانه یا محل کار شما بیایند. بسیاری از کارشناسان همچنین می توانند در مدت کوتاهی به جاییکه وسیله نقلیه شما حضور دارد بیایند و کار را به سرعت و با قیمت مناسب به اتمام برسانند.

مسئله مهم این است که ، یک کارشناس سیار معمولاً می تواند فقط کارشناسی خودرو را انجام دهد. اما آیا اگر خودروی شما به تعمیرات نیاز داشته باشد می تواند کاری انجام دهد؟ مثل تعمیرات موتور ، تعویض روغن و…

باید بگوییم که کارشناس سیار فقط می تواند خودروی شما را بررسی و کارشناسی کند که با مکانیک سیار متفاوت است. اگر برنامه شما خیلی شلوغ است که نمی توانید ماشین خود را برای کارشناسی به یک مرکز کارشناسی ببرید ، کارشناس سیار می تواند راه حل مناسبی برای کارشناسی ماشین با هیچ زحمتی باشد فقط پرداخت دستمزد و رفت و آمد کارشناس برای جابه جایی هزینه می کنید .

هزینه کارشناس سیار

کارشناس های سیار معمولاً هزینه کمی برای کارشناسی خودرو از شما دریافت می کنند. با این حال ، همیشه اینطور نیست ، زیرا بستگی دارد که آنها برای انجام کارشناسی باید چه مسافتی را طی کنند.

برای اطلاع و مشاوره کامل در مورد ​​هزینه های کارشناسی و مکانیکی خودرو می توانید به سایت تامین خودرو مراجعه کنید تا شما را راهنمایی کنند.

در کارشناسی خودرو کدام قطعات بررسی می شوند؟

  • لنت و دیسک ترمز

کارشناسی ترمز یکی از قسمت های مهم هر خودرو است که باید حتما انجام شود.

  • کلاچ

اگر کلاچ ایرادی داشته باشد توسط مکانیک های سیار ما به راحتی تعمیر می شود. با این حال ، همه نوع کلاچی را ترمیم نمی کنند زیرا بدون رمپ ، آنها باید در حالی که کلاچ را عوض می کنند ، زیر ماشین بخزند و به پشت بخوابند.

  • رنگ بدنه

بسته به میزان آسیب دیدگی بدنه ، کارشناس می تواند با توجه به نقاط مختلف آسیب دیده خودرو قیمت پایین تعیین کند.

نکته : ما متخصصان زیادی در تامین خودرو داریم که می توانند تعمیر رنگ یا تعمیر بدنه اتومبیل را به راحتی انجام دهند.

  • باتری

خراب نبودن باتری شرط مهمی است البته اگر تعویض شده باشد باید مراقب باشید.

  • سیم کشی و برق

اگرچه شدت گسل های الکتریکی بسیار متفاوت است ، اما بسیاری از آنها توسط یک مکانیک سیار قابل تشخیص و رفع هستند. پس از تشخیص ، اگر آنها نتوانند خودشان این مشکل را برطرف کنند ، به شما پیشنهاد می دهند که به مرکز مراجعه کنید تا به شما کمک کنند.

مزایای کارشناسی سیار اتومبیل چیست؟

اگر در یک نقطه به مشکل خوردید و گیر کردید ، یک کارشناس خودرو سیار می تواند بسیار مفید باشد. بعضی از آنها 24 ساعت کار می کنند و می توانید در هرساعتی از شبانه روز تماس بگیرید تا درصورت نیاز به کارشناسی ، به محل مورد نظر شما مراجعه کنند.

اگر خودروی موردنظرتان به تعمیر یا صافکاری احتیاج داشته باشد شما را به مرکز می آورند یا همراه آنها یک مکانیک سیار به شما مراجعه می کند ، اما بهتر است برای تعمیر و کارشناسی به مرکز کارشناسی تامین خودرو مراجعه کنید. کارشناس سیار فقط برای موارد ضروری است.

 

از شما عزیزان ممنونیم که تا انتهای این مطلب ( کارشناسی سیار خودرو ) با ما همراه بودید، می توانید برای دیدن مطالب بیشتر به سایت تامین خودرو مراجعه کنید.

فهرست مطالب

ارتباط با ما

برای خرید خودرو به کمک نیاز دارید؟

(همین حالا تماس بگیرید)

تلفن: ۴۸۴۱۶

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، بزرگراه اشرفی اصفهانی ، بعد از مرزداران ، کوچه ولدخانی ، پلاک ۲۴ ، واحد ۱

مقالات خودرو
بررسی سلامت خودرو
نکات لازم چک خودرو قبل سفر

بررسی کامل عملکرد صحیح قطعات خودرو قبل از سفر افزایش هزینه‌های نگهداری از خودرو باعث شده که کمتر در سفرهای درون‌شهری به سراغ خودرو شخصی

خودروهای پرطرفدار در ایران
پرفروش ترین خودروها در ایران

پرفروش ترین خودروهای بازار ایران کشور ایران از حدود 40 سال پیش ساخت خودرو را آغاز کرده و امروزه یکی از بزرگ ترین کشورها در

بررسی علل لرزش دنده خودرو
بررسی علل لرزش دنده خودرو

بررسی علل لرزش دنده خودرو می خواهیم به بررسی علل لرزش دنده خودرو بپردازیم. لرزش دنده، معمولاً اتفاق رایجی است که برای بسیاری از رانندگان

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها