کارشناسی ماشین در محل

کارشناسی ماشین در محل

امروزه کارشناسی ماشین در محل با تامین خودرو آزمون به راحتی قابل انجام است ، با توجه به روند رو به رشد خرید و فروش خودرو صفر و کارکرده در کشور و با توجه به کلاهبرداری هایی که در این زمینه اتفاق می افتد ، لازم است قبل از خرید و فروش ، خودرو مورد نظر تحت کارشناسی رنگ ، بدنه و فنی قرار بگیرد تا ایرادهای آن مشخص شود.

شرکت تامین خودرو آزمون با بهره گیری از کارشناسان با تجربه و دانش فنی بالا، در هنگام خرید خودرو ظرف مدت ۳۰ دقیقه به محل شما کارشناس را اعزام کرده تا در سریع ترین زمان، از دقیق ترین کارشناسی خودرو بهره مند گشته و در انتها برگه گزارش و ضمانت نامه دریافت نمایید.

کارشناسی ماشین در محل به چه صورتی است؟

  • وارد سایت تامین خودرو می شوید.
  • مکان و جایی که کارشناس خودرو باید به آنجا مراجعه کند وارد می کنید.
  • کارشناس مورد نظر به محلی که شما می خواهید اعزام می شود.
  • بعد از مراجعه یک گزارش مفصل از وضعیت خودرو ( مکانیکی و الکتریکی ) تهیه می کند و به شما می دهد.
  • برگه ارزشیابی خودرو که به شما ارائه شده قیمت گذاری درست و باعث تصمیم گیری بهتر برای خرید و فروش خودرو مورد نظر می باشد.

کارشناسی ماشین در محل از طریق تامین خودرو و خدماتی که انجام می دهند.

  • کارشناسی رنگ و بدنه خودرو

          1. بررسی شاسی و ستون های خودرو

          2. بررسی رنگ شدگی بدنه خودرو

          3. بررسی تعویض قطعات بدنه خودرو

بررسی کردن بدنه برای رنگ شدگی

کارشناسان ما قسمت های مختلف خودرو مثل : قطعات تعویض شده ، بررسی کردن شاسی ها و بررسی اتاق خودرو را مورد بررسی قرار می دهند. در این بررسی ها همچنین رنگ شدن قطعات مختلف ، بررسی های فنی ، بررسی کردن چپی بودن خودرو نیز انجام می شود.

هدف از این بررسی و کارشناسی این است که تعیین قیمت و سلامت فنی و بدنه انجام شود ، در صورت رنگ شدگی قسمت های مختلف مثل : سقف ، بدنه ، گلگیر و کاپوت قیمت پایین تری نسبت به دیگر خودروها روی آن گذاشته می شود.

  • کارشناسی فنی خودرو

          1. آزمون سلامت موتور

          2. آزمون سلامت گیربکس

          3. آزمون سلامت جلوبندی

بدنه و فنی خودرو

کارشناس با توجه به شناختی که از خودرو دارد و خبره بودن در کارش قسمت های مهم و اساسی را مورد بررسی قرار می دهد ، تا اگر عیب و ایرادی دارد در برگه کارشناسی قید شود. قسمت هایی که مورد بررسی قرار می دهد عبارتند از : سقف ماشین ، کف و بدنه ماشین ، داخل و در زیر کاپوت ، صندوق عقب و …

  • تست دیاگ

  • تست آپشن و تجهیزات جانبی

صندلی ، ایربگ و کمربند ایمنی خودرو

یکی از مهم ترین قسمت هایی که برای کارشناسان ما مهم و حیاتی است بررسی کمربند ایمنی خودرو می باشد.

ماشین باید در زمان ترمز گرفتن و خدایی نکرده تصادفات پیش آمده کمربند و ایربگ آن به درستی کار کند چون مسئله مهمی برای سلامتی شما می باشد ، در صورتی که خودرو موردنظرتان قبلا تصادف کرده باشد امکان اینکه کمربند نیاز به رگلاژ و کالیبراسیون مجدد داشته باشد وجود دارد ، تا مجدداً ترمز آن برنامه ریزی شود.

  • ارائه گزارش و ضمانت نامه معتبر

تامین خودرو و کارشناسان ما هیچ گونه نقشی در خرید و فروش خودرو ندارند ، فقط خودروی مورد نظر را کارشناسی و قیمت گذاری می کنند.

چرا باید کارشناسی خودرو انجام دهیم؟

دلیل انجام کارشناسی خودرو شما این است که ، شخص مورد نظر اگر بدون کارشناسی خودرویی را خریداری کند ممکن است به قیمت بالایی به او بفروشند چون ممکن است هیچ اطلاعاتی از سلامت داخلی و بدنه خودرو نداشته باشد و بعد از خرید خودرو دست دوم و کارکرده بعد از یک مدت کوتاه با خرابی آن روبه رو شود و به تعمیرگاه مراجعه کند.

در حالیکه مبلغی که برای خرید خودرو پرداخت کرده بالا بوده و باید یک مبلغ دیگر را نیز برای تعمیرات در نظر بگیرد. پس با کارشناسی خودرو از این خرج های اضافه جلوگیری کنید و خودروی مورد نظرتان را با اطمینان خریداری کنید.

شرکت تامین خودرو در کمتر از یکسال فعالیت مستمر و پویا هم اکنون جز برندهای معتبر کارشناسی خودرو در محل در ایران می باشد. علاوه بر این برای کارشناسی ماشین در محل موردنظرتان و یا مراجعه به تامین خودرو برای کارشناسی و دیگر امکانات ما یک قیمت مناسب و به صرفه را به شما پیشنهاد می کنیم.

نتیجه گیری

تامین خودرو آزمون برای راهنمایی و اطمینان در تصمیم گیری شما در مورد خودروی موردنظر می باشد. از نظر شما شاید یک خودرو بی عیب و نقص و کاملا سالم به نظر برسد ، اما بعد از بررسی کلی عیب و ایراد داشته باشد و از دید شما مورد مشاهده نباشد. پس با اعتماد به ما بررسی را به کارشناسان این کار بسپارید.

 

از شما عزیزان ممنونیم که تا انتهای این مطلب ( کارشناسی ماشین در محل ) با ما همراه بودید، می توانید برای دیدن مطالب بیشتر به سایت تامین خودرو مراجعه کنید.

فهرست مطالب

ارتباط با ما

برای خرید خودرو به کمک نیاز دارید؟

(همین حالا تماس بگیرید)

تلفن: ۴۸۴۱۶

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، بزرگراه اشرفی اصفهانی ، بعد از مرزداران ، کوچه ولدخانی ، پلاک ۲۴ ، واحد ۱

مقالات خودرو
دلایل روشن شدن چراغ چک خودرو
دلایل روشن شدن چراغ چک خودرو

دلایل روشن شدن چراغ چک خودرو آیا با دلایل روشن شدن چراغ چک خودرو آشنایی دارید؟ دلایل بسیاری ممکن است سبب خراب شدن و ایراد

ماشین 207i
بررسی مشخصات پژو 207i

نقد و بررسی فنی و ظاهری خودروی پژو 207i دراین سری از مقالات نقد و بررسی تامین خودرو قصد داریم یکی از پرفروش ترین خودروهای

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها