مرکز کارشناسی رنگ خودرو

مرکز کارشناسی رنگ خودرو تامین خودرو آزمون

مرکز کارشناسی رنگ خودرو آزمون با تجربه بیش از ۴۰۰۰۰ کارشناسی خودرو ، مفتخر است که اعلام کند بیش از ۸۰ درصد از رضایت مشتریان را توانسته است تا کنون بدست بیاورد.
کارشناسان متخصص شرکت تامین خودرو آزمون ، دوره های تخصصی کارشناسی رنگ ، بدنه و فنی خودرو را توسط استاد مسلط و با تجربه این مرکز گذرانده اند و گذراندن دوره کارآموزی و آزمون کارشناسی در این شرکت استخدام شده اند.

کارشناسان شرکت تامین خودرو آزمون با استفاده از جدیدترین دستگاه های تست رنگ دیجیتال و بهره از تخصص و دانش علمی خود رنگ و بدنه خودرو را بررسی می کنند و با استفاده از دستگاه های دیجیتال دیاگ و لانچ مشخصات فنی خودرو را مورد تست و بررسی قرار می دهند.

کارشناسی فنی، رنگ و بدنه خودرو

شرکت تامین خودرو با بهره گیری از کارشناسان خبره با دانش فنی بالا و جدیدترین تجهیزات دیجیتال خودرو مشتری را از نظر فنی، رنگ و بدنه بیش از 416 نقطه را کارشناسی کرده و تمامی موارد در برگه کارشناسی بطور دقیق گزارش می شود و در پایان برگه ضمانت به مشتری تحویل می گردد.

هدف کارشناسی رنگ خودرو

مرکز کارشناسی رنگ خودرو قسمت های مختلف خودرو مثل : قطعات تعویض شده ، بررسی کردن شاسی ها و بررسی اتاق خودرو می باشد. در این بررسی ها همچنین رنگ شدن قطعات مختلف ، بررسی های فنی ، بررسی کردن چپی بودن خودرو نیز انجام می شود.

هدف از این بررسی و کارشناسی رنگ شدگی خودرو این است که تعیین قیمت و سلامت فنی و بدنه انجام شود ، در صورت رنگ شدگی قسمت های مختلف مثل : سقف ، بدنه ، گلگیر و کاپوت قیمت پایین تری نسبت به دیگر خودروها روی آن گذاشته می شود.

مرکز کارشناسی رنگ خودرو معتبر

کارشناسی رنگ خودرو برای کسی که می خواهد ، خودرو را خریداری کند به دو دلیل مهم است.

  • اگر خودرو مورد نظر دارای رنگ شدگی باشد ، مسماً روی قیمت آن تاثیر گذار است.
  • اگر آسیب وارد شده به خودرو جدی باشد مثل : چپی بودن ، رنگ و عوض شدن یکی از درب ها و آسیب دیدن شاسی از حالت قبلی و فابریک خود خارج می شود و در رانندگی نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

سوالات متداول در زمینه کارشناسی رنگ خودرو

در ادامه مطالب گفته شده به برخی از سوالات پیش آمده خیلی ها در زمینه تشخیص رنگ خودرو می پردازیم :

آیا در برگه ای که کارشناس خودرو به شما می دهد ، گریسی هم قید می شود؟

باید بگوییم که خیر ، گریسی قید نمی شود. اما اگر شما از کارشناس این درخواست را داشته باشید برای شما شفاهی توضیح می دهد.

گریسی در بالا یا پایین بودن قیمت خودرو تاثیری دارد؟

بله تاثیر دارد. با توجه به نحوه گریسی و ترمیم شدگی قطعه افت متفاوتی می تواند وجود داشته باشد ، اما در کل تفاوت قیمت وجود دارد. به این نکته توجه کنید که اگر قطعه تمیز گریسی خورده باشد ، افت قیمت کمتری را شامل می شود.

کدام قسمت از خودرو در گریسی بودن مهمتر از بقیه است و در افت قیمت بیشتر تاثیر دارد؟

همه قسمت های بدنه مهم هستند ، اما اگر سقف گریسی باشد نسبت به دیگر قسمت های خودرو در کاهش قیمت تاثیر بیشتری را می گذارد.

کدام قسمت های خودرو جزء رنگ شدگی محسوب نمی شوند و در کاهش قیمت تاثیری ندارند؟

رنگ شدگی و تعویض بعضی از قسمت های خودرو هیچگونه تاثیری در قیمت آن ندارند ، مثل : آیینه ها ، سینی زیر رادیاتور ، رکاب و سپر. می توانید با خیال راحت این قسمت ها را تعویض و یا رنگ بزنید.

چه تفاوتی بین قطعه تعویضی و رنگ شده با قطعه رنگ شده وجود دارد؟

بعضی از قسمت های ماشین بعد از گریسی کردن و ترمیم ظاهر و نمای جالبی ندارند ، بخاطر همین موضوع آن را تعویض می کنند. بعد از تعویض قسمت آسیب دیده اگر دوباره آن قسمت آسیبی ببیند می توانید به راحتی دوباره تعویض کنید ، اما در کاهش قیمت خودرو تاثیر دارد.

آبرنگ چیست؟

قسمت های رنگ شده خودرو که با رنگ اصلی خودرو تفاوت دارند را از طریق آبرنگ همرنگ می کنند و بر قطعه می پاشند. در بعضی از موارد هم قطعه مورد نظر آسیب دیده و رنگ شده نیست فقط برای رفع خطوط و خش استفاده شده.

آیا خوردگی سینی جلو یا پشت چراغ ، یا سرسینی خودرو اهمیت دارد؟

خوردگی اگر چشم گیر و در حد زیادی نباشد ، از نظر کارشناسی خیلی اهمیت ندارد.

آیا خوردگی شاسی خودرو اهمیت دارد؟

اصولاً تصادفاتی برای هر خودرو پیش می آید و برخوردی صورت می پذیرد و خوردگی شاسی صورت می گیرد ، اما این خوردگی های جرئی نیز از نظر کارشناسی اهمیت زیادی ندارد.

آیا کسی که کارشناسی رنگ خودرو را انجام می دهد ، نقاش یا صافکار ماهری است؟

قطعا جواب خیر است. خیلی از نقاشان و صافکاران خودرو که در کار خود حرفه ای هستند ، اما مهارت لازم برای تشخیص رنگ شدگی خودرو را ندارند. همچنین کارشناسان رنگ نیز در صافکاری و نقاشی مهارتی ندارند.

آیا این امکان وجود دارد که کارشناس رنگ خودرو خطا کند؟

در بعضی مواقع بله. به هرحال در هرکاری امکان خطا و اشتباه کردن وجود دارد. اما اگر به مراکز معتبر مراجعه کنید ، امکان خطا کردن بسیار کمتر وجود دارد. با مراجعه به سایت آزمون خودرو می توانید از کارشناسان خبره استفاده کنید.

 

از شما عزیزان ممنونیم که تا انتهای این مطلب ( مرکز کارشناسی رنگ خودرو ) با ما همراه بودید، می توانید برای دیدن مطالب بیشتر به سایت تامین خودرو مراجعه کنید.

فهرست مطالب

ارتباط با ما

برای خرید خودرو به کمک نیاز دارید؟

(همین حالا تماس بگیرید)

تلفن: ۴۸۴۱۶

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، بزرگراه اشرفی اصفهانی ، بعد از مرزداران ، کوچه ولدخانی ، پلاک ۲۴ ، واحد ۱

مقالات خودرو
کارشناس فنی خودرو
کارشناس فنی خودرو

کارشناس فنی خودرو به صورت حرفه ای امروزه آمار ها نشان دهنده خرید و فروش خودروهای دست دوم و کارکرده هستند تا خودرو های صفر.

ماشین 500 تا 700 میلیونی
راهنمای خرید ماشین شاسی بلند

انتخاب شاسی بلند ۵۰۰ الی ۷۰۰ میلیونی از سطح قیمت‌ها درست مثل شرایط بازار جهانی خودرو در کشور ما هم تنوع شاسی‌بلندها بیشتر از هر

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها