مرکز تشخیص رنگ

مرکز تشخیص رنگ خودرو و کارشناسی

مرکز تشخیص رنگ خودرو و کارشناسی خودرو شما در محل توسط بهترین کارشناسان تامین خودرو آزمون TKA . یکی از موارد مهمی که در بخش کارشناسی خودرو انجام می شود، تشخیص رنگ خودرو است. برای اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

زمان مناسب برای کارشناسی رنگ خوردو

رنگ کردن و عوض کردن یکی از قطعات خودرو در ایران قیمت و ارزش اولیه خودرو را پایین می آورد که این مورد برخلاف کشورهای اروپایی است. اما جدیداً صافکاری و رنگ کردن خودرو با پیشرفت حرفه ای که داشته به سختی قابل تشخیص است و فقط خود صاحب خودرو می تواند آن را تشخیص دهد.

تامین خودرو آزمون با وجود کارشناسان خبره ای که دارد ، این کار سخت نیست به راحتی می تواند به شما کمک کند و تشخیص دهد تا به راحتی خرید خود را انجام دهید. برای ثبت کردن درخواست کارشناسی خودرو و یا دریافت مشاوره از ما می توانید به سایت تامین خودرو مراجعه کنید تا کارشناسان ما به محل مراجعه کنند.

کارشناسی رنگ برای خودرو صفر نیاز است؟

آیا فقط وقتی که می خواهیم خودرو دست دوم و کارکرده خریداری کنیم باید از کارشناس رنگ کمک بگیریم یا خیر؟

هنگام ساخت خودرو این امکان وجود دارد که قطعات موقع جابه کردن و ساختن به دلایل مختلف و سهل انگاری کردن کارگر در آن ها ضربه و خوردگی به وجود آید. در چنین شرایطی واحد کنترل کیفیت قطعه را به قسمت اوراقی منتقل می کند ، اما در ایران به دلایل مختلف متاسفانه این کار را انجام نمی دهند. قطعه مورد نظر را ترمیم می کنند و در خودروی صفر به کار می گذارند.

رنگ شدگی خودروهای وارداتی

این ضربه و خوردگی در خودروهای وارداتی نیز ممکن است پیش آید ، موقعی که خودروها توسط کشتی جابه جا می شوند با آسیب دیدگی روبه رو شوند. خودروهای آسیب دیده را صافکاری و نقاشی می کنند و رنگ می زنند ، سپس آماده که شد به عنوان یک خودرو صفر به فروش می رسانند. یک سری افراد سودجو خودروهایی که کارکرده و دست دوم هستند را از خارجی ها خریداری می کنند و بعد از تعمیرات و رنگ کاری لازم به عنوان خودرو صفر وارد می کنند. پس مراقب باشید و در صورت احتیاج به کارشناس رنگ با تامین خودرو آزمون در ارتباط باشید.

نحوه کارشناسی رنگ خودرو

برای تشخیص دادن رنگ شدگی خودرو ، این کار را به وسیله یک دستگاه ضخامت سنج انجام می دهند. دستگاه مورد نظر را روی بدنه و قسمت های مختلف خودرو می چسبانند تا ضخامت آن قسمت را که بر حسب mil است مورد بررسی قرار دهند که ( 1 به 1000 اینچ ) است محاسبه می گردد.

اگر دستگاه ضخامت خودرو را بین عدد 3 تا 7 نمایش دهد ، در آن قسمت هیچ مشکلی ندارد و رنگ خودرو عادی و نرمال می باشد. قیمت این دستگاه بسیار بالا است به همین دلیل برای کسانی که کارشناس خرید و فروش خودرو نیستند اصلا مقرون به صرفه نیست. می توانید برای خرید و فروش خودرو به یک کارشناس مطمئن مثل آزمون خودرو مراجعه کنید و هزینه های خود را تا حد امکان پایین آورید.

تشخیص دادن رنگ شدگی با چشم

اگر نتوانستید و وقت این را نداشتید که با کارشناسان رنگ خودرو تماس برقرار کنید یا مراجعه کنید ، می توانید با چشم هم اقدام به شناسایی رنگ شدگی کنید. نکته ای که در خودروهای رنگ شده وجود دارداین است که ، با تابیدن نور به طور کاملا واضح پیدا است و نشان می دهد ، مثل یک موج.

برای قسمت هایی مثل لبه خودرو می توانید با استفاده از لمس کردن رنگ شدگی را تشخیص دهید. اگر یک حالت زبر بودن خاصی را حس کردید در آن قسمت نیز رنگ شدگی وجود دارد. همچنین برای خودروهایی که از جنس فولاد می باشند با یک آهنربای ضعیف کاملا قابل شناسایی و تشخیص است.

این نکته را به یاد داشته باشید ، برای خودرو هایی که اطمینان دارید رنگ شدگی ندارند از آهنربا برای تست کردن استفاده نکنید. اما اگر اطمینان نداشتید با قرار دادن آهنربا روی قسمت مورد نظر امتحان کنید. در صورتی که آهنربا چسبندگی کمی داشت ( نسبت به قسمت های دیگر ) در آن قسمت که کمتر است رنگ شدگی وجود دارد.

مورد آخری که به آن اشاره می کنیم و می توان آن را با چشم دید در رابطه با متصل بودن پیچ و واشرها است ، چون در بیشتر مواقه به صورت نصفه و نیمه رنگ دارند.

 

از شما عزیزان ممنونیم که انتهای این مطلب ( مرکز تشخیص رنگ ) با ما همراه بودید، می توانید برای دیدن مطالب بیشتر به سایت تامین خودرو مراجعه کنید.

 

فهرست مطالب

ارتباط با ما

برای خرید خودرو به کمک نیاز دارید؟

(همین حالا تماس بگیرید)

تلفن: ۴۸۴۱۶

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، بزرگراه اشرفی اصفهانی ، بعد از مرزداران ، کوچه ولدخانی ، پلاک ۲۴ ، واحد ۱

مقالات خودرو
پورشه ماکان آلمان
پورشه ماکان

بررسی مشخصات پورشه ماکان آلمانی کمپانی آلمانی پورشه و برند معروفش شاید برای مردم عام که به‌طور حرفه‌ای پیگیر صنعت خودرو نیستند یادآور خودروهای اسپرت

کارشناسی خودرو دست دوم
کارشناسی خودرو دست دوم

  اقدامات لازم قبل از خرید و فروش ماشین کارشناسی خودرو دست دوم یکی از مهمترین مسائلی است که باید هنگام خرید خودرو دسته دوم

انواع تایر خودروهای سواری
انواع تایر خودروهای سواری

انواع تایر خودروهای سواری شیوه تماس خودرو با سطح لاستیک لاح زمین به قدری مهم است که به‌ غیراز مصرف سوخت و کارایی خودرو، حتی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ایوب رحمنی
ایوب رحمنی
1 سال قبل

با سلام
مطالب بسیار آموزنده و کاربردی هستند.من از قبل در مورد کارشناسی رنگ و بدنه خودرو هیچگونه اطلاعاتی نداشتم ولی با خواندن مطالب و تماشای ویدئوهای شما استفاده زیادی بردم.
با تشکر