درخواست کارشناس خودرو

درخواست کارشناس خودرو

در این مطلب با ما همراه باشید با درخواست کارشناس خودرو . صنعت خودروسازی به سرعت در حال پیشرفت و تحت تأثیر فناوری های جدید و فرآیندهای جدید قرار دارد. تحولات جدید در زمینه های مختلف نحوه فعالیت صنعت خودرو را تغییر داده و این تغییرات روز به روز بیشتر می شود. این تحولات همچنین بسیاری از چالش های پیچیده پیش رو را نشان می دهد.

از این رو ما باید شناخت کافی درباره خودروهای جدید را داشته باشیم ، اما به دلیل این که بسیاری از ما اطلاعات کافی در رابطه با موتور و داخلی خودرو همچنین رنگ شدگی بدنه خودرو نداریم پس در مواجهه با خرید خودرو دست دوم و کار کرده با مشکلاتی روبه روبه می شویم.

شرکت تامین خودرو آزمون از جمله شرکت های موفق در زمینه بررسی سلامت خودرو بوده و آزمون سلامت رنگ ، بدنه و فنی خودرو را با قیمتی معقول و در محل مورد نظر شما اجرا می نماید. علاوه بر آزمون سلامت خودرو شما با بهره گیری از تجربه فنی و دستگاه های دیجیتال ، خریداران برگه آزمون سلامت و ضمانت خودرو را دریافت خواهند کرد.

نحوه قیمت گذاری کارشناس خودرو

از مهم ترین عواملی که در قیمت گذاری خودرو تاثیر به سزایی دارد ، کارشناس خودرو است. به این دلیل که حتی اگر شما تمام دستگاه های پیشرفته برای کارشناسی خودرو را نیز در اختیار داشته باشید ، اما کارشناسی نباشد که از آن ها استفاده کند و نتیجه را به شما بگوید هیچ نیتیجه ای نخواهد داشت.

کارشناسان تامین خودرو با اطلاعات ، آموزه ها و تجربه هایی که دارند به راحتی می توانند با دستگاه ها کار کنند و تمام اطلاعاتی که می خواهید از جمله :

  • کارشناسی رنگ و بدنه خودرو ( بررسی شاسی و ستون ها ، رنگ شدگی بدنه و قطعات تعویض شده )
  • کارشناسی فنی خودرو ( سلامت موتور ، گیربکس و سلامت جلوبندی )
  • تست دیاگ در کارشناسی خودرو
  • تست آپشن و تجهیزات جانبی
  • ارائه گزارش و ضمانت نامه معتبر

و … را به شما بدهند و در نهایت قیمت گذاری کنند.

کارشناسان تامین خودرو

کارشناسان tka دروه های آموزشی خود را در زمینه تمام موارد مرتبط با خودرو همان طور که در بالا نیز گفته شد گذرانده اند و در این زمینه اطلاعات و تجربه کافی را دارند و می توانند شما را در خرید خودرو به راحتی راهنمایی کنند. برای خرید خودروی مورد نظرتان به گفته های فروشنده بسنده نکنید چون ممکن است ایرادات خودرو را از شما مخفی کند.

همچنین از افراد عادی نیز کمک نگیرید ، با مراجعه به سایت تامین خودرو و درخواست کارشناس حضوری با خیال راحت خرید و فروش خودروی خود را انجام دهید.

علاوه بر موارد گفته شده کارشناس بعد از بررسی های لازم یک برگه به شما تحویل می دهد که تمام اطلاعات خودرو در آن قید می شود و با توجه به بررسی های انجام شده یک قیمت درست و مناسب را به خریدار و فروشنده ارائه می دهند.

درخواست کارشناس خودرو از تامین خودرو

اگر در مورد وب سایت تامین خودرو سوالی دارید ، می توانید با مراجعه با سایت و تماس با ما جواب تمام سوالات پیش آمده خود را بگیرید. کارشناسان خبره ما بهترین و واجد شرایط ترین کارشناسان در کارشناسی خودرو در محل هستند.

هر سوالی دارید می توانید از کارشناس بپرسید تا به شما کامل توضیح دهد ، برای مراجعه به محل درخواستی شما فقط کافیست به ما مراجعه کنید و اطلاعات خود را به ما دهید تا کارشناس در اسرع وقت به محل مورد نظرتان مراجعه و بررسی از خودرو را به عمل آورد.

نتیجه گیری

از اینکه وقت گذاشتید و با ما همراه بودید و این مطلب را با دقت مطالعه کردید ، سپاسگزاریم. تامین خودرو متعهد به محافظت از حریم خصوصی شما با اطمینان از جمع آوری و استفاده قانونی و شفاف از هرگونه اطلاعات شخصی شما است پس جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

هنگام ارائه خدمات حرفه ای مانند مشاوره و بررسی خودرو ما کنترل کننده اطلاعات شخصی شما هستیم که طبق قرارداد خود با ما به ما ارائه می دهید. می توانید با مراجعه به قسمت گزارش کارشناسی خودرو به صورت مختصر برخی از نمونه گزارشات کارشناسی خودرو که توسط متخصصین ما صورت گرفته را ببینید.

 

از شما عزیزان ممنونیم که انتهای این مطلب ( درخواست کارشناس خودرو ) با ما همراه بودید، می توانید برای دیدن مطالب بیشتر به سایت تامین خودرو مراجعه کنید.

 

فهرست مطالب

ارتباط با ما

برای خرید خودرو به کمک نیاز دارید؟

(همین حالا تماس بگیرید)

تلفن: ۴۸۴۱۶

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، بزرگراه اشرفی اصفهانی ، بعد از مرزداران ، کوچه ولدخانی ، پلاک ۲۴ ، واحد ۱

مقالات خودرو
بررسی علل لرزش دنده خودرو
بررسی علل لرزش دنده خودرو

بررسی علل لرزش دنده خودرو می خواهیم به بررسی علل لرزش دنده خودرو بپردازیم. لرزش دنده، معمولاً اتفاق رایجی است که برای بسیاری از رانندگان

رنگ دود اگزوز خودرو
رنگ دود اگزوز خودرو

رنگ دود خروجی از اگزوز خودرو نشانه چیست ؟ امروزه با توجه به مساله آلودگی هوا و همچنین نیاز مردم به استفاده از خودروهای شخصی

سیبک چیست
سیبک چیست

اطلاعات مفید در مورد سیبک خودرو اولین تصویری که از وسیله ای  به نام خودرو در ذهنمان نقش می بندد، وسیله ایست که وظیفه اصلی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] اگر نمی توانید به کارشناسان ما مراجعه کنید ، می توانید درخواست کارشناس خودرو به محل مورد نظر خود را بدهید ، تا کارشناسان ما به آدرس […]