تکنیک های نگهداری پس از شیشه دودی خودرو

نگهداری پس از شیشه دودی خودرو

تبریک ویژه بابت اسپرت شدن شیشه خودروی شما
از اعتماد شما به شرکت تامین خودرو برای اجرای خدمات شیشه دودی سپاسگذاریم، تا پایان این راهنما همراه ما باشید، تا تکنیک های به روز نگهداری پس از خدمات شیشه دودی خودرو را به شما ارائه دهیم.

شیشه دودی از گرم شدن داخل ماشین جلوگیری میکند و تا حدودی مقاومت بیشتری در برابر خورد شدن و محافظت از ایمنی سر نشینان دارد. شیشه دودی بیشتر برای روزهای گرم در تابستان و تابیدن نور خورشید مورد استفاده قرار می گیرد. دودی بودن شیشه های ماشین می تواند یک مزیت و ارزش افزوده ای برای خودروی شما ایجاد کند.همچنین دودی شدن شیشه خودرو باعث جلوگیری از خط و خش افتادن بروی شیشه می شود و ظاهر نسبتاً زیباتری به خودرو شما می دهد.

اطلاعات کامل در خصوص شیشه دودی خودرو

در این ویدئو چند ترفند بسیار مهم در جهت حداکثر شدن عمر شیشه دودی اجرا شده بروی خودرو شما، را ارائه میدیم. با استفاده از این ویدئو و نکات مهم نگهداری پس از شیشه دودی خودرو، نگران از بین رفتن شیشه دودی خودروی خود نباشید.

نکته مهم

پس از اجرای خدمات شیشه دودی خودرو تا 24 ساعت شیشه ماشین را  بعد از نصب و اجراء بالا و پایین ندهید.برای بالا بردن کیفیت طلق و طول عمر بیشتر حدالامکان ماشین خود را جلوی تابش مستقیم نور آفتاب قرار ندهید و هنگام تمیز کردن از دستمال های میکروفایبر استفاده کنید.

دفترچه گارانتی خدمات

دفترچه گارانتی 1 ساله خدمات تامین خودرو هنگام تحویل خودرو پس از خدمات شیشه دودی تقدیم شما شده است، این دفترچه قابل انتقال به مالک بعدی خودرو شما و انجام خدمات با تخفیف ویژه تا 3 بار را برای خودرو شما مقدور می سازد. همچنین ویژگی های ضمانتی از متریال مصرفی و خدمات پس از فروش شرکت تامین خودرو با این دفترچه برای شما امکان پذیر خواهد بود.

فهرست مطالب

ارتباط با ما

برای خرید خودرو به کمک نیاز دارید؟

(همین حالا تماس بگیرید)

تلفن: ۴۸۴۱۶

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، بزرگراه اشرفی اصفهانی ، بعد از مرزداران ، کوچه ولدخانی ، پلاک ۲۴ ، واحد ۱

مقالات خودرو
درخواست کارشناس خودرو
درخواست کارشناس خودرو

درخواست کارشناس خودرو در این مطلب با ما همراه باشید با درخواست کارشناس خودرو . صنعت خودروسازی به سرعت در حال پیشرفت و تحت تأثیر

گزارش کارشناسی خودرو
قیمت کارشناسی خودرو

اگر شما هم به دنبال قیمت کارشناسی خودرو هستید، باید بگوییم می خواهیم در این مقاله عوامل تاثیر گذار بر آن را بررسی کنیم. اکثر

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها